Η Ισραηλινή χορεύτρια και χορογράφος Maayan Liebman-Sharon παρουσιάζει το έργο της EMPTY SKIES το Σάββατο 28 Ιανουαρίου, 21:00 & την Κυριακή 29 Ιανουαρίου, 19:00 και 20:30 στο 1927 art space, Κυψέλης 35, Αθήνα.
Είσοδος: 10 ευρώ. Περιορισμένος αριθμός θέσεων. Κρατήσεις απαραίτητες. Εισιτήρια: https://rb.gy/wrl94l
Πληροφορίες/Κρατήσεις:
Το έργο δημιουργήθηκε ως κομμάτι του προγράμματος ανταλλαγής μεταξύ του Κέντρου Χορού Machol Shalem (Ισραήλ) και του Κέντρου Χορού Zagreb (Κροατία), τον Φεβρουάριο 2020. Παρουσιάζεται στο πλαίσιο της φετινής θεματικής LAND RIGHTS του 1927 art space.
Η έκθεση LAND RIGHTS (part 1) παρουσιάζει το έργο των Musuk Nolte (Περού), David Tesinski (Τσεχία), Sonya Rademeyer (Νότιος Αφρική), Edith Brunette & Francois Lemieux (Καναδάς), Ozhope Collective (Μαλάουι), Κατερίνα Καρατζαφέρη (Ελλάδα).
Η Maayan Liebman-Sharon είναι χορογράφος με έδρα την Ιερουσαλήμ. Είναι απόφοιτος της Ακαδημίας Μουσικής και Χορού της Ιερουσαλήμ και έχει πτυχίο εργοθεραπεύτριας. Η δουλειά της έχει παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ του Ισραήλ, στο Machol Shalem Jerusalem International Dance Week, στο Tmuna Theater, στο Between Heaven and Earth Festival, στο From Jaffa to Agripas Festival, στο Kelim Choreography Center, στο Hazira Dance Arena, στο Zagreb Dance Center, καθώς και σε μουσεία όπως το Israel Museum, το Tel Aviv Museum of Art, το Museum of Muslim Art και το Μουσείο Μόσχας, μεταξύ άλλων. Η Maayan ίδρυσε το πρόγραμμα Ma'amakim Program 2017-2018 του Αμερικανικού Κέντρου, το οποίο παρείχε καλλιτεχνική καθοδήγηση σε καλλιτέχνες του χορού. Το 2019, ήταν καλλιτεχνική διευθύντρια πρωτότυπων δημιουργιών που έκαναν πρεμιέρα στη Διεθνή Εβδομάδα Χορού της Ιερουσαλήμ του Machol Shalem Dance House και επιμελήθηκε τις πρεμιέρες του προγράμματος χορού στην Μπιενάλε της Ιερουσαλήμ.
EMPTY SKIES: “Στο παρελθόν, δεν με ενδιέφεραν ποτέ τα πουλιά. Το ενδιαφέρον μου ξεκίνησε το 2019, αφού διάβασα ένα άρθρο για την εξαφάνιση των ωδικών πτηνών στο Ισραήλ. Ως χορογράφο, τα πουλιά με ελκύουν και εμπνέουν μεγάλη περιέργεια μέσα μου από την προοπτική της κίνησης και του χώρου. Έμαθα να αναγνωρίζω τα καλέσματά τους – του Αιγίθαλου, του Κότσυφα, του Τσαλαπετεινού και του Μελισσοκόρου. Άρχισα να παρακολουθώ τις αλλαγές στις εποχές κατά τη διάρκεια του έτους, για παράδειγμα, την εποχή του ζευγαρώματος, κατά την οποία αρχίζουν να τραγουδούν. Έμαθα να διακρίνω τα αρσενικά από τα θηλυκά και εντόπισα την εμφάνιση κάθε νέου πτηνού. Ερωτεύτηκα ολοκληρωτικά τα πτηνά.”
Χορογραφία: Maayan Liebman-Sharon
Χορεύτρια, Συνδημιουργός: Maya Popova
Πρωτότυπη Μουσική: Boaz Bentu
Κοστούμια: Yarden Peikin