Ο Yuval Pick, Ισραηλινός χορογράφος και καλλιτεχνικός διευθυντής του Centre Chorégraphique National de Rillieux-la-Pape (Γαλλία), παρουσιάζει στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών το έργο του Score, το Σάββατο 28 και την Κυριακή 29 Ιουνίου 2014, ώρα 21:00, στην Πειραιώς 260, Κτήριο Η.
Στο πλαίσιο του Σεμιναρίου "Διδάσκοντας για το Ολοκαύτωμα στην Ελλάδα", έγινε στη Ζάκυνθο τη Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014 και ώρα 17.30, η επίσημη προβολή της ταινίας "Το τραγούδι της Ζωής" του Τώνη Λυκουρέση στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων (Μινώτου Γιαννοπούλου, Ζάκυνθος)
Την εκδήλωση προλόγισε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δωδώνης, κ. Χρυσόστομος.
Δείτε ΕΔΩ το πρόγραμμα του σεμιναρίου
Από τις 14 έως τις 18 Μαϊου 2014, η Ισραηλιτική Κοινότητα Ρόδου σε συνεργασία με την Πρεσβεία του Ισραήλ διοργανώνουν στη Ρόδο την "Εβδομάδα Ισραηλινού Κινηματογράφου". Οι ταινίες θα προβληθούν στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο Ρόδου. Η εκδήλωση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του υπουργείου Πολιτισμού, του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού Ρόδου και της κινηματογραφικής λέσχης Ρόδου "Θέασις". *Δείτε ΕΔΩ σχετικό Δελτίο Τύπου
Την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014, στις 7 μ.μ., στον Πολυχώρο Μεταίχμιο (Ιπποκράτους 118, Αθήνα) πραγματοποιείται Ημερίδα για Εκπαιδευτικούς με θέμα «Η μελέτη της σύγχρονης ιστορίας και η περίπτωση της διδασκαλίας του Ολοκαυτώματος», με αφορμή το βιβλίο «Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα» της Μαρούλας Κλιάφα.Το Ολοκαύτωμα αποτελεί διαχρονικό μάθημα κοινωνικής και πολιτικής συνείδησης και μόνο μέσα από τη σύνδεσή του με την άμεση καθημερινή εμπειρία των μαθητών μπορεί να λειτουργήσει ως τέτοιο. Μόνο μέσα από τη σταθερή και επαναλαμβανόμενη σύνδεση του διωγμού και της εξόντωσης των Εβραίων με τα διαχρονικά κηρύγματα μίσους και αποκλεισμού μπορεί ο μαθητής να αντιληφθεί τα πραγματικά αποτελέσματα της μισαλλοδοξίας και της μη ανεκτικότητας στις σύγχρονες κοινωνίες. Κάθε πρόταση διδασκαλίας θα πρέπει αφενός να συναρτά τη συγκινησιακή φόρτιση με την ιστορική κατανόηση και την αντίληψη του ιστορικού βάθους των γεγονότων, αφετέρου να μπορεί να μεταφέρει τον μαθητή από το τότε στο τώρα και από το ειδικό στο γενικό.